sobota, 27. februar 2021

52 Christmas Card Throwdown: February - Technique

 

Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown. Prišli smo do zadnjega izziva v februarju, zato je na vrsti tehnični izziv, ki se imenuje "MIXED MEDIA". 
Za izdelavo voščilnice je potrebno uporabiti več različnih tehnik. Jaz sem uporabila tehniko suhega embosiranja in nato senčenja snežink in ozadja z Distress Oxidi. Jelen je izrezan iz SIZZIXove šablone Elegant Deer in senčen z Distress Inki. Na jelena sem s pomočjo plastične šablone nanesla vijugice, rogovje pa premazala z bleščicami. Dodala sem še nekaj perlic.
 Napis " vesele praznike in s čarobnostjo začinjeno novo leto " je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca Februarja


Lepo vabljene na naš praznični izziv!

4 komentarji:

  1. Prelep je ta Sizzix-ov jelen. všeč mi je tvoja Mixmedia voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Andreja, superbe, les couleurs sont lumineuses et ce cerf! splendide, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. I love your card Andreja! The background is gorgeous. I have that die but had never thought of stencilling him - doesn't he look magnificent! Wonderful card x

    OdgovoriIzbriši
  4. Kam je pobegnil moj komentar? najbrž prehitri prsti ;-) Sem bila že včeraj navsezgodaj pri tebi na obisku, ker me je tvoj jelen tako zelo navdušil. Vse mi je všeč na tvoji voščilnice - strukture, barve, detajli ... pravljično lepa, res!
    Prijeten zaključek nedelje ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.