sobota, 29. januar 2022

52 Christmas Card Throwdown: January - Technique

 

Prav lep jasen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown.
Kot četrti po vrsti je tehnični izziv in poimenovala sem ga "PRAVO ŠIVANJE"
in jaz sem šivanje uporabila kot križkanje.
Za izdelavo ozadja za križkanje sem uporabila šablono šivanje.


Lepo vabljene na naš IZZIV!

6 komentarjev:

  1. oh that's so cute! Fantastic card and fun challenge! I even went searching for my old sewing machine and I might start sewing on cards again:)

    OdgovoriIzbriši
  2. oh que c'est mignon Andreja, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako luškan ptiček :). Fantastično tehniko si izbrala in veseli me, da sem v vaši družbi kot gostja na tem izzivu :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Your card is adorable. Great work with the stitching!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštna voščilnica z drobno ptičico!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.