sobota, 14. oktober 2023

52 Christmas Card Throwdown: November - Colour

 

Prav lep sončen sobotni pozdrav!

Pri 52 Christmas Card Throwdown že poteka decemberski BARVNI izziv in moja voščilnica v rjavo-rdeči barvi izgledala takole:


Poigrala sem s SIZZIXovo šablono božične zvezde, katere cvetove sem embosirala v reliefni srajčki Tattered Poinsettia in dobila čudovito strukturo na cvetovih. Ozadje voščilnice sem naredila s pomočjo reliefne srajčke s snežinkami. Napis "Vesele praznike in srečno novo leto" je štampiljka Ustvarjalnega Dotika.


Lepo vabljene na naš izziv!


3 komentarji:

  1. très chic et si élégante création Andreja, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely card 💐☺️ congrats, happy day

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Andreja, kako lepo si uporabila mojo rdeče rjavo barvno kombinacijo!
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.