nedelja, 24. april 2016

Poroka


Za včerajšnjo poroko je nastala explosion škatlica v temno zeleni barvi. Sprva mi barva ni bila všeč, a končni izdelek je čudovit. 
 Verz "Naj se vama skupno življenje spremeni v pravljico, ki nikoli ne mine." je sprintan. Štampiljka poročnega para je Lemonade, štampiljka z datumom pa je LOTV. Prstan je izrezan iz šablone Marianne Design.


In še v rdečih barvah ...


16 komentarjev:

  1. Wuuuuunderschön gemacht
    glg Gertrude

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit explosion box in tudi barva z vsemi dodatki mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa škatlica. Prav vse detajle si tako lepo dodelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja pričarala si lepo poročno škatlico.
    In izbor barv je prelep.
    Želim ti lep teden Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je škatlica čudovita in zelo lepo si jo sestavila z vsemi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa je, vse kar si dodala preprosto paše.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si jo sestavila. Všeč so mi vsi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Končni izdelek je res čudovit, lepo si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je lepa. In tudi barvna kombinacija je super.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je tudi všeč. Zelene ni preveč in prav elegantno deluje tudi za poročno škatlico!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa in elegantna. Barve so mi všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.