torek, 26. april 2016

za MALE fantke


V zadnjem času sta nastali dve voščilnici za male fantke :-))

Ena za bodočega gasilca Gabra.
Gasilski avto, lestev, ročnik in čelada so izrezani ročno. Zastavice so izrezane iz šablone Marianne Design, na njih po so sprintana imena prijateljčkov, ki so mu podarili tole voščilnico. Ptički so na Washi traku.

In ena za velikega ljubitelja kitare.
Verz "Naj bo tvoj rojstni dan poln iskric in nasmehov." je štampiljka Mavelu. LOTV motiv sem pobarvala s pomočjo blazinic Distress Ink. Kot dodatek pa še izrezane zvezdice in ena nota. 


11 komentarjev:

  1. O, kako sta lepi. Triletnika ju bosta zagotovo (ali pa sta ju že bila) zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna super gasilska voščilnica. Krasna je. in tudi take s fantkom je glasbeno zvezdniška :) Tematske ti res ležijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni fantovski voščilnici. Pri prvi si lepo skombinirala vozilo, gasilca, lestev in zastavice. Všeč mi je, ker so na njih imena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako sta fantastični, koliko detajlov in lepo narejeni. Moja fanta bi bila navdušena, bi jo gotovo spremenili v sliko za na steno ko sta bila še manjša, saj bi bila res lepa dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe voščilnici sta krasni. Prva je sploh top. Všeč mi je, kako si kombinirala rdečo s to nežno modro, tako da gasilski avto in zastavice pridejo res do izraza. Druga je pa tudi zelo lepa. Tudi meni je ta štampiljka LOTV zelo simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako super tematski voščilnici in odlične barvne kombinacije. Obe sta polni, z zanimivimi dodanimi elementi. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Čeprav sta obe krasni in sta mi obe všeč, je pa prva res top, čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti fantovski voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.