sobota, 9. april 2016

{Sizzix} Pomlad


Danes zjutraj ob kavici sem zopet malo ustvarjala. Zunaj je turobno in deževno, zato se je daljša kavica prav prilegla :-))
Uporabila sem še drugo reliefno mapo iz seta Butterfly Lattice Set in nato čez reliefno površino podrsala z emboss blazinico in posula s prozornim emboss prahom. Priznam, da je to početje težko, saj mi je kar nekaj prahu ostalo med reliefi, katere sem poskušala z mini metlico, tisto za senčenje oči, čimveč pomesti stran. Kar je ostalo sem zapekla z grelno pištolo. Potem sem vzela zeleno Mowed lawn in rumeno Mustard Seed Distress Ink blazinico in podrsala po osnovi, ki je iz akvarelnega papirja. Vzela sem šprico z vodo in pošpricala, da so se barve razlezle in jih hitro posušila z grelno pištolo. Nato sem naredila še Smooshing tehniko s prej omenjenimi barvami in še s temno zeleno Forest Moss in oranžno Wild Honey.
 Izrezane rožice z listki so iz šablone Flower Layers Leaf. Še Vladkin napis "Z najlepšimi željami" in pomladna voščilnica je bila končana. Prijavljam jo na inspiracijski izziv "zelena pomlad" in na Smooshing izziv pri Just us Girls.


♥ HVALA za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:







18 komentarjev:

  1. Lepo ozadje, ki si ga še dodatno popestrila z barvami in cvetom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. o, tole je pa prav neverjeten način uporabe reliefne mapice, efekt je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo Andreja to pa je naravnost čudovita pomladna voščilnica! Jaz bi morala ob tem izdelku popiti vsaj deset kavic, da bi mi "ratalo" to prekrasnoooo ozadje. Res, navdušena sem - bravo!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite barve in reliefi! Uspelo ti je krasno umetniško delo, kavica očitno fajn deluje :)) Jaz bi jih, kot Jana, tudi najbrž pila in pila, pa še ne bi tako lepih barv namešala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Your background is simply stunning combining embossing and the smooshing! Absolutely gorgeous! Thanks for playing with us at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  6. :) - tudi meni ni povsem jasno, kako lahko ustvariš nekaj tako ob kavici:) Pri meni bi bil to projekt za.....:) Naredila si barvno zelo zanimivo, polno umetniško sliko. Kombinacija embosirnih srajčk je super. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta kavica je bila pa ta prava
    super lepo voščilnico si ustvarila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Neverjetno, koliko packanja je lahko z eno voščilnico. Ena prava mala slika. ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Absolutely gorgeous. Adore the zesty colours.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna je in zelo všeč so mi prelivajoče se barve.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo zanimivo je to ozadje in res ne potrebuje več veliko, tako da ta cvet je povsem dovolj. Hvala, da ustavrjaš z nama zeleno pomlad :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uh, koliko dela za ozadje, ampak je bilo vredno. Zelo lepo je in čisto dovolj je potem samo še cvet.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res zanimivo koliko tehnik si uporabila za ozadje, samo se je splačalo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Vau, koliko različnih tehnik si uporabila. :-) Priznam, da sem tri krat prebrala, da mi je postalo jasno, kako nastane takšna mojstrovina. :-) Vso delo se je res splačalo. Voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito ozadje si pričarala in nastala je krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita voščilnica in super tehnika.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.