ponedeljek, 8. april 2013

100 let mame in sina

Želja naročnice je bila, ba bi bili voščilnici podobni in barvno usklajeni.
Zato sem za voščilnici uporabila isto skico in jo v njenem primeru zarotiral, da je pokončna. Uporabila sem blok dizajnerske papirje DCWV Provo. Zanjo sem odtisnila cvet hortenzije, zanj pa star avtomobil in ju delno pobarvala z akvarelnimi barvicami.
Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:
2Sisters - karkoli
DutchDareCrafts - rojstni dan
 

 
Lep začetek tedna vam želim :-))

16 komentarjev:

  1. A very beautiful set of cards Andreja, the colours are simply fabulous.

    Love
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi voščilnici si naredila za stotko :-) Všeč mi je barvna usklajenost.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooooo zelo lepi sta in lepo si ju uskladila. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi, avtek mi je sploh mega :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si skombinirala tile dve čestitki!!! Usklajeni v nulo!! LEPI!
    :)))
    Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  6. Res si ju uskladila. Čudoviti voščilnici si naredila.Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si ju skombinirala! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si to skombinirala in nastali sta čudoviti voščilnici.Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta skladnost je dobra zamisel in nastali sta čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita sta, všeč mi je umirjenost barv, motivov...lepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo in skladno si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je skladnost barv in voščilnic. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si tole skombinirala. Mi je všeč, kako si rešila šodobnost, pa kljub temu sta tako zelo drugačni.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.