sreda, 10. april 2013

Okrogle obletnice

Danes praznuje 35. rojstni dan soseda, velika "fenica" mojega ustvarjanja :-)) Čez vikend sem zanjo naredila prav posebno voščilnico, res njej "pisano na kožo" in primerno njenemu stanju!
Kaj se je zgodilo? Naredim voščilnico, vanjo zapišem lep verz in voščilo, zapakiram v kuvero, prilepim znamko in oddam na pošto!
Kaj tukaj manjka??? Sliiiiikanje :-((
Draga F želim ti res VSE DOBRO!



Da objava ne bo brez slike, naj pokažem nekaj voščilnic za okrogle obletnice. Dve sta sveži, ena pa je bila narejena že pred časom.

Za Abrahamovko so si izbrali vijolično barvo in motiv deklice, ki spominja na otroštvo, ko smo pihali regratove lučke :-)) Meni je ta štampiljka najljubši motiv LOTV. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami. Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
IzazoviSlatkiši - karkoli
7Kids - karkoli
BearlyMine - karkoli
2Sisters - karkoli
StampWithFun - rojstni dan

Za 40letnico so izbrali voščilnico v rumeni in marelični barvi. Tudi stil voščilnice so si izbrali, saj sem take voščilnice že delala. Listiki so rahel odtis štampiljke in nato obrezani. Dodala sem večje in manjše rožice in nekaj posebnih perlic v nizu.

Za 30letnika pa sem morala narediti lovsko, saj je slavljenec lovec. Osnovo sem suho embosirala z reliefno mapico "travica", dodala izklesan sonček in s šablono izrezane liste in želod. Zajčka sta izrezana ročno.

17 komentarjev:

  1. Ja, tudi to se dogaja. :))) Ali pa je tako na tesno s casom, da se sicer spomnis, ampak enostavno vec ne uspes :) Tudi tokrat si lepo pripravila za vse slavljence.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako so lepe! Prva v vrhunskih barvah in super pobarvana, druga klasično lepa, tretja pa primerno nagajiva :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous selection of cards.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je videti skupaj tako raznolike voščilnice..., vsako za svojo priložnost in namen. Vsaka zase je čudovita in nekaj posebnega.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe, raznolike, najbol pa mi je v oči padla vijolka, krasna je :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna raznolikost in vsaka po svoje lepa, vendar danes me je najbolj prepričala druga, verjetno bo to zaradi barv. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovite so, zajčka sta mi pa tako zelo simpatična! lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštne prav vse, tudi tista za prijateljico je bila zagotovo čudovita.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Toliko lepih voščilnic na enem mestu.Žal mi je,da ti ni uspelo poslikati zadnje voščilnice.Pa kaj hočemo,tudi to se zgodi kdaj pa kdaj.
    Najlepša hvala za poslani bonbonček.V veliko veselje mi bo ustvarjati z njim.Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. They are gorgeous Andreja, I have to admit that I love the first one, it's very beautiful!

    Warm hugs
    Maarit

    OdgovoriIzbriši
  11. Divne su!

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu!

    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  12. Spet lep zborček čudovitih voščilnic. Tudi mene je najbolj pritegnila viola. Pred to barvo imam nekakšno strahospoštovanje.In tudi bjektiv je barvelepo ujel. Čestitke tudi za prispevek v reviji. Upravičeno si ponosna, saj so tvoji izdelki nekaj povsem posebnega. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  13. So sweet! Both cards are just beautiful. Thanks for joining us at stamp with fun and good luck.
    xoxo Clarissa

    OdgovoriIzbriši
  14. They are all so beautiful! Great job ♥

    Thanks for joining us at Stamp with Fun.

    Hugs,
    Heike

    OdgovoriIzbriši
  15. Super cards hun ..love the bunny one!!Thanks for joining us at BMC
    hugs
    laney

    OdgovoriIzbriši
  16. Wowie These are all so Pretty and Cheery Love your Darling image and pretty colors you chose for you first card! Thank you so much for entering the www.7kidscollegefund.com Challenge! 8-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.