sobota, 9. november 2013

Božično-novoletne voščilnice III.

Nova serija, tokrat v rdečem :-))
Za ozadje sem uporabila krasen dizajnerski papir Lemonade, izrezek na sredini pa je ostanek iz te serije voščilnic, dodala sem le štampiljko Mavelu "Zmešaj srečo, veselje, zdravje in dobro voljo in uživaj v vsakem trenutku leta, ki prihaja!"  Kot dodatek pa balonček in zelena pentljica.
 
Lep vikend vam želim :-))

18 komentarjev:

  1. Krasna serija, lepo si skombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Center te voščilnice je napis in prav všeč mi je zaradi tega - pa še dobro se bere. Že dolgo nisem nabavljala pri Marini, skrajni čas je, da pokukam za temi napisi. Krasni so. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna. Zelo so mi všeč božične zvezde - tradicionalne barve in seveda bunkice oz. balončki, kot si jih ti poimenovala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito serijo voščilnic si ustvarila. Napis lepo paše zraven, balonček pa je še pika na i :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. O,kako lepa serija voščilnic, krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno ozadje, prečudovita misel
    lepe voščilnice
    v tvoji delavnici je že pestro, kar tako naprej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Napis v osrednjem delu je zadetek v polno, ozadje je čudovito. Pohvale tudi k rdeči kapici iz prejšnje objave, pa že k prejšnji objavi novoletnih. Krasne so:) LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne su. Predivna pozadina.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  9. V tvoji delavnici pa je res vroče, Andreja :). Si neustavljiva in pridno izdeluješ praznične voščilnice! Tudi ta serija novoletnih voščilnic mi je všeč!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Se strinjam z Mojco...zelo tradicionalen motiv. Čudovite so. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Rdeča novoletnim voščilnicam tako paše. In tele tvoje so --- prelepe!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen papir, ki doda vintage pridih. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi ta serija prazničnih voščilnic je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo, zelo lepe in enkratne. Papir za ozadje mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.