petek, 15. november 2013

Izazovi i Slatkiši # 21 - Čokoladno

Danes je petek, vikend pred nami in dan za nov izziv.
Tema za naslednja dva tedna je "ČOKOLADNO".
Naredite lahko karkoli, kar vas spominja na sladko pregreho!
Kaj vam je ljubše:
tablica dobre čokolade ali dobra vroča čokolada?
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
ChocolatecoffeeCards - Monocromatic
AnInkySituation - People
CraftyRibbons - Anything Goes with Ribbon
ByLORI - Ribbon and Bows
TheSisterhoodOfCrafters - Embosing
Za današji sladki izzvi sem se najprej lotila spodnje zavite čokolade, potem pa me je z objavo na internem blogu prehitela Keti in jo odvila prej :-))  Zato je nastala zgornja "čokoladna" voščilnica. Voščilnica je zelo preprosta. Osnovni papir sem suho embosirala, dodala trak s pentljo in dečvo, ki srka vročo čokolado. Motiv je Whiff Of Joy in je pobarvan z Distress Inki.
Takole pa sem jaz "zavila" čokolado,
v dizajnerski papir Lemonade.
Napis "uživaj v majhnih stvareh" je iz Ustvarjalnega Dotika.


Pokukajte k ostalim članicam in se nam pridružite na izzivu :-))
 
Sponzor:
Dis Digi Stamps

21 komentarjev:

  1. Baš je zgodna čestitka, baš mi se pije vruća čokolada :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj mi je pa zadišala vroča čokolada...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobra ideja s srčki na čokoladi,nisem še vidla. Saj ne boš jezna če si bom idejo izposodla ;)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmmm tvoje čokoladne stvari krasne! mislim, da mi je ravnokar padel cukr :P LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe voščilnici sta krasni... ideja o vroči čokoladi pa me je sedaj kar premamila ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole bo pa sladek izziv :-) Tvoji voščilnici sta čudoviti. Čokoladico si zavila v krasen papir in srčki so super ideja. Deklica zgoraj pa kar vabi k skodelici vroče čokolade :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni sta, obe. Se mi že cedijo sline. Oboje imam rada, ampak tablica dobre čokolade mi da večji užitek.

    OdgovoriIzbriši
  8. O koliko čokalade najednom..mljac.. Sviđaju mi se oba tvoja rada.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čokolada ... njami ... super tema in lušna izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res krasni voščilnici. Zdaj si grem pa z veseljem še sama pripravit eno kavico... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  11. Ko takole gledam tvoji voščilnici,kar zavoham topel kakav in slastno čokolado.Obe sta zanimivi in lepo izdelani.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  12. Yummy, this is all making me feel very hungry. Great creations. Thank you for joining us over at Chocolate, Coffee & Cards Challenge x

      CC&CC 

    Little Pear Tree

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno, pa hujšaj ob takih izzivih. Dobro, da mi ni treba izbirat, ker bi izbrala oboje - trdo in tekočo čokolado. Le kdo bi se jih branil. Voščilnici sta pa super. lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Mmmm čokolada...prva deluje tako toplo druga pa slastno. Obe sta krasni. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh I love the chocolate embossing folder!!!! It looks so yummy. The colors are great together. Thank you for playing along with us at Chocolate, Coffee and Cards.

    Nadja DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Love all that texture from the embossing folders. And that color - love it. Great cards. Thanks so much for playing along with us in The Sisterhood of Crafters in our Embossing Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  17. ADORABLE! I have this image and had forgotten all about it! Thanks for the reminder and Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘EMBOSSING’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  18. Gorgeous! Thank you so much for joining us at Crafty Ribbons Challenge, hope to see you enter again soon! Elaine-xxx- p.s I have candy if you would like to pop by and enter :-) http://www.sparklingblackrose-craftmylife.blogspot.co.uk/2013/11/all-crafts-challenge-octnov-midway.html

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.