petek, 12. september 2014

Friday Sketch #78

Pozdravljeni ljubitelji skic :-))
Spet smo tukaj za vas z novo skico

Uporabila sem dano sponzorjevo digi štampiljko vasice in jo pobarvala z Distress Inki. Napis "Vsak dan je darilo. Odpri ga. Proslavljaj. Uživaj v njem. Uživaj v življenju. Izkoristi ga, saj mine, kot bi mignil." je sprintan. Dizajnerski papir je digi: Bearly Mine Design Wooden Wonders. Na prečni in pokončni pas sem nalepila washi trak, ki ga te dni lahko kupite v NKDju.


Pridružite se nam na izzivu :-))
Sponzor: 

4 komentarji:

  1. Vasica je čudovita, zelo lepo si jo pobarvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa štampiljka in krasno pobarvana. Prav nostalgično deluje tvoja vasica na podlagi čudovitih papirčkov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wwauuu...Andreja to pa je čudovita voščilnica v lepih jesenskih barvah! Tudi postavitev je zelo zanimiva. Ampak najbolj všeč mi je vasica...me ponese v otroštvo, kjer sem v Ormožu preživljala počitnice. Tudi tam so bile takšne kočure ;)))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.