četrtek, 15. september 2016

Feeling Sketchy #153


Danes smo 15. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

V tokratni sliki sem videla deske, zato sem na netu našla papir v imitaciji lesa, ga sprintala in razrezala na 9 kosovo in vsakega poštempljala z drugo blazinico Distress Ink. Med seboj sem jih spela kar s spenjačem. Nato sem na deske odtisnila štampiljke orodij "Tool Time" in dodala krasen Vladkin zapis "Izberi svoje barve in pobarvaj svoje življenje pisano!"


Sponzor:
Sami Stamps

Pridružite se nam na izzivu in ustvarjajte po naši zanimivi skici :-))

7 komentarjev:

  1. O, super si se spopadla s to skico in naredila lepo moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. pri feeling sketchy imate res same hude skice, ornk izzivi :). super si se tole z deskami spomnila, pride tako fajn robustno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf to pa je težka naloga....krasno si jo izpeljala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Huda skica. Sem na hitro dobila eno idejo ampak ne vem, če mi jo bo uspelo realizirat, ker sem čisto v zaostanku z družinskimi rojstnimi dnevi. Kovačeva kobila :-P

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je! Všeč mi je ideja in barve. Odlično si jo naredila po skici!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.