sobota, 10. september 2016

{Sizzix} Letters


Sinoči je nastala še ena voščilnica za rojstvo zelo podobna prejšnjim, a tokrat z željeni zeleni barvi in z napisom imena novorojenčka, in sicer iz SIZZIXovih črk.
 Štampiljka LOTV je pobarvana s pomočjo blazinic Distress Ink, napis "Iskrene čestitke ob rojstvu sinčka" je štampiljka Mavelu.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:





7 komentarjev:

  1. Zelo lepa. Motiv je res srčkan in pristoji ji zelena barva.

    OdgovoriIzbriši
  2. So sweet Andrea and I love the colour xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in zelo sta mi všeč tako motiv kot izrez s Sizzix-ovimi črkami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, čudovita je, zelo mi je všeč, kako si izrez črk uporabila kot osnovo, jaz na tak način še nisem naredila, tale štampiljkica je pa itak TOP, zelo lepo, lp:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je zelooo všeč izrez črk - nikoli še nisem poskusila, a kmalu bom ;-) Zelena je pa tako nežna, sveža - meni veliko bolj všečna kot klasične roza modre voščilnice... Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta motivček je tudi meni zelo všeč....dobro , da si me spomnila....nekaj jih bom izdelala na zalogo.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.