nedelja, 1. julij 2018

Feeling Sketchy #196


1. dan v mesecu je čas za novo skico pri
FEELING SKETCHY

 Sponzorjevo digi štampiljko Spring Bumble Bee sem pobarvala s pomočjo blazinic Distress Ink. Za ozadje in širši trak po dolžini sem uporabila papirje LemonCraft. Napis "Zate" je izrezan iz šablone Najlepšega Para. Okvir za motiv sem naredila s pomočjo SIZZIXove šablone Snap Happy. Kot dodatek pa še listi in rožice.


Sponzor:
StarStampz


Pridružite na našem izzivu.

3 komentarji:

  1. Barve, očarljivi čebelici, rožice - tako zelo cart voščilnica je. Zelo mi je všeč in vem da bo razveselila nekoga ne glede na njegova leta ;-)
    Lepo nedeljo ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si okrasila prikupen motiv in kombinirala lepe barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč so mi barve, ki si lepo sledijo od prikupnega motiva do vseh dodatkov in ozadja!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.