sobota, 5. oktober 2019

52 Christmas Card Throwdown: October - Sketch


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown in nov mesec začenjamo tako kot vedno s SKICO. Imamo pa še eno novost in sicer iščemo nove članice; tako da vse zainteresirane pri prijavi dopišite DT zraven svojega imena.

Sedaj pa k skici in moj pogled nanjo izgleda takole:
Na osnovo sem s pomočjo izrezanega kroga z rumenim Distressom naredila luno in z modrim nebo, ter odtisnila 2 štampiljki, božička z vprego in vasico.


Lepo vabljene na naš izziv po skici!
(skico sem zarotirala)

4 komentarji:

  1. une scène pleine de magie Andreja, il ne lui manque rien, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Super skica in tvoj super odgovor! Malce skrivnostno in zasanjano, še malce mraza si prinesla k meni! Voščilnica za vsa čutila ;-)
    Prijazen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Domiselno si uporabila skico. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse te voščilnice, ki jih naredite po nekem določenem vzorcu so mi prav všeč in vas občudujem, ker to ni enostavno, mene pri izdelavi voščilnice vedno nekam zanese.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.