četrtek, 31. oktober 2019

{Sizzix} Halloween


Danes dopoldan sem naredila 3 tage, ki so lahko tudi lepa otroška knjižna kazala. Za helloween sceno sem uporabila lanskoletno SIZZIXovo Halloween set šablono. 

Akvarelno osnovo sem z različnimi blazinicami Distress Oxide podrsala, pošpricala z vodo in sušila z grelno pištolo in spet pošpricala in sušila in spet ... in tako je nastalo magično nebo pisanih barv.   
Na zadnjo stran sem z alkohovnim flumastrom napisala pozitivne otroške misli.

... vse je pripravljeno za najbolj strašno noč v letu ...

 ... mineštra je kuhana ...

... čarovnice so odletele ...
Tage prijavljam na izziv PAPIRČKARIC.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






3 komentarji:

  1. Krasna ideja in luštni čarovniški tagci/bralke so nastale. Še posebej mi je všeč, ko si na roke napisala pozitivne misli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii kako luštni tagi. Lepo si jih sestavila.
    Tudi meni so všeč ročno napisane misli.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.