sobota, 4. julij 2020

52 Christmas Card Throwdown: July - Sketch


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown
in nov mesec začenjamo tako kot vedno s (spodnjo) SKICO:
Za izdelavo voščilnice sem uporabila papirje Craft O Clock, katere sem pred kratkim odkrila v Papirnatem Kotičku in so me do sedaj najbolj očarali od vseh dizajnerskih papirjev. Bunkico sem izrezala iz papirja. Vodoravno sem dodala Washi trak, nalepljen na belo osnovo.



Lepo vabljene na naš izziv po skici!

3 komentarji:

  1. Andreja: Spot-on interpretation for the sketch and I like the outdoors elements! Makes me think of Christmas decorations on the front door or porch...a bit rustic but full of beauty!

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle jolie carte Andreja, belle ambiance rustique et chic, biz

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.