sobota, 11. julij 2020

{Sizzix} 3-D Embossing Folder "Lumber"


Za izziv pri PAPIRČKARICAH na temo "monokromatsko" sem izdelala dve voščilnici v rjavih odtenkih in pri tem uporabila reliefno srajčko Lumber, ki sem jo prejela v dar iz Darilnice Klavdija, ter SIZZIXovo šablono Moonlit Owl.
 Preden sem v mapico vložila papir, sem mapico po zgornjem delu podrsala z rjavo Distress Ink blaznico. 
 Napis "imaš moč, da ustvariš, kar si želiš" je štampiljka iz seta Darilnice Klavdija.
 Tukaj pa sem mapico po zgornjem delu podrsala z emboss blaznico. Nato pa posula bež embos prah in zapekla z grelno pištolo.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:









2 komentarja:

  1. Prav hudo izpadeta obe verziji monokromatske voščilnice :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauu, fantastičen efekt si ustvarila z tole reljefno srajčko. Hvala za navodila .

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.