sobota, 17. oktober 2020

52 Christmas Card Throwdown: October - Theme

Prav lep zameglen sobotni pozdrav!

Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown.
Imamo nov izziv s tematiko po vrsti, zato želimo na voščilnici videti
Ker nimam nobene šablone puloverja in niti ne potiskanega papirja s puloverji, sem na voščilnici uporabila vzorec za zimski pulover. Uporabila sem SIZZIXovo šablono Holiday Knit. Napis "Vesele praznike" je nova štampiljka Ustvarjalnega Dotika, zato voščilnico lepim v Idejnik meseca oktobra.


Lepo vabljene na naš izziv.



5 komentarjev:

  1. Kako lep vzorec si uporabila Andreja in z njim pričarala čaroben pridih praznikov.
    Včasih sem veliko pletla in če bi mi ostalo kaj časa, bi zagotovo spletla kaj tvoji voščilnici podobnega.
    Velik objem pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. j'aime beaucoup ce motif Andreja, il donne la touche cosy a ta création, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja L= Your Christmas card has such a visual bold impact! The graphic design of it was brilliantly planned! And yes, it makes me think of Nordic sweater designs! Terrific card!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudvita, res prava zimska :) Hvala za sodelovanje v našem idejniku, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.