sobota, 17. oktober 2020

BONBONček


Drage ustvarjalke!

Se spomnite sladkih bonbončkov, ki so pred mnogimi leti krožili po naših blogih? Jaz sem se danes spomnila nanje in si rekla: Zakaj pa ne ... Res da so blogi postali bolj osamljeni, vse manj je komentarjev, ker je lažje stisniti "like" ali "❤", saj so jih prehiteli Instagrami, Facebook, ... 

Ampak v spomin na dobre stare čase sem se odločila, da eno izmed vas, ki bo na mojem blogu pustila komentar, malce posladkam.


Žrebam čez teden dni!

11 komentarjev:

  1. A veš, da sem se jaz tudi zadnjič spomnila na bonbončke, kako jih je včasih bilo vse polno?
    Meni je blog še vedno prvi dnevnik mojega ustvarjanja, drugje sploh ne objavljam redno.
    Taka lepa gesta je to in hvala za priložnost, same krasne stvari si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Časi se spreminjajo. Vse nekam hiti. Lepo je, ko nas vsaj še nekaj vstraja na blogih. Je veliko bolj osebno in prijetno. Lepo, da si se spomnila na bonbonček. :-) Za dobre stare čase, ki sploh niso tako stari. :-) Uživaj v ustvarjanju. Rada pridem k tebi na obisk.

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako lepo, da si se tega domislila. Blog je nekaj posebnega, ne FB in ne Istagram se ne more kosati z njim. Jaz še vztrajam,
    upam, da boš tudi ti. Vse dobro, lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, se popolnoma strinjam s teboj - ta časovna norija in poplava družabnih omrežij je okrnila naše blog obiske in komentarje :(. Ampak se ne damo in vseeno objavljamo tudi na blogih, čeprav vse premalo puščamo svoje sledi. Hvala za možnost sodelovanja! Kar razvajaj nas še anprej s tvojimi svetovnimi idejami in čudovitimi izdelki :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Andreja, kako lepo presenečenje :)
    Se takoj podpišem pod tvoje razmišljanje v teh “instant” časih. Le vsak zase lahko ustavimo čas s tem, da delček svojega časa in energije delimo z drugimi. Rada obiščem tvoj blog in vsaj tu in tam pustim sledi. Hvala za navdih spet in spet :)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo lepo, sedaj v teh ne ravno sladkih časih je prav lepo, da si se spomnila na bonbonček! Tudi jaz se rada ustavim pri tebi, da občudujem krasne voščilnice! Lep začetek tedna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja pa iiii, kako lepo si se na tole spomnila. Ja res je, čisto preveč"na komot" smo ratale in prstki ter srčki prevečkrat zamenjajo lepo besedo. Hvala, da si se spomnila obuditi tale običaj. Z veseljem se postavim v vrsto za krasno rajsko ptico <3.

    OdgovoriIzbriši
  8. Imaš čisto prav, komentarjev je vse manj, instant časi so nas povozili. Mene tudi, priznam, zato je toliko lepše, ker si se spomnila tega sladkega bonbončka. Veselo ustvarjanje še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi sama sem razmišljala, da so bonbončki skoraj povsem izginili, komentarjev je vse manj... Tudi sama nisem nič boljša, priznam. Ne vem kaj delam, a nikakor ne najdem časa, da bi redno komentirala, tudi na objave čaka kup izdelkov... Vedno je nekaj drugega, kar mi vzame čas, le zase, za ustvarjanje, za svoje veselje mi ga kar naprej zmanjkuje...
    Hvala, da si se spomnila in nas vse opomnila na te čase. Hvala tudi za priložnost osvojiti tvojo super nagrado. Ta rajska ptica je prekrasna...
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, kako lepa gesta. Sem najprej v objavi iskala izdelek z bombončki :))) Hvala za priložnost za krasno nagradico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala Andreja, ja res na vseh koncih in krajih smo obkroženi z like in družabnimi omrežji. Saj po eni strani je dobro, vsaj tako smo v "stiku". Jaz se trudim , da na blog dam stvari, ki jih ustvarim. Predvsem zato, ker imam malo več reda in lažje kaj najdem, ko iščem :-) In pokažem drugim... Se bom pa potrudila in po najboljših močeh tudi komentirala :-) Hvala za možno dobiti tako krasno nagrado <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.