sreda, 16. april 2014

CRAFT-alnica # 106 - Embosiran detajl

Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Tokratno temo "EMBOSIRANJE" (mokro ali suho) je izbrala Lili.
Za izziv sem uporabila suho embosiranje, in sicer sem embosirala ozadje z reliefno mapico. Drugače pa je tokratna, že III. serija velikonočnih voščilnic, malce drugačna, bolj modernega stila. Pirhi so izrezani s pomočjo šablon Najlepšega Para. V ozadju sem prilepila pinki pikčast Washi trak in izrez iz druge šablone Najlepšega Para. Napis "Vesele velikonočne praznike" sem sprintala. Odtis pisanice je štampiljka Lemonade. Mi je pa malce žal, ker je ideja prišla prepozno, da bi pisanico mokro embosirala  ... bi bilo lepo :-))
 
 
V mesecu aprilu je z nami že drugič
Moje je ime Elizabeta Kushner. Živim u Hrvatskoj, uživam u prirodi, druženju s prijateljima, kraftanju, organiziranju radionica i ... Najviše volim izrađivati čestitke i raditi projekte za Do!ts magazin, a povremeno se okušam i u nekim malo drugačijim projektima. Ponekad izrađujem papire i štambiljiće, a kada imam ekstra slobodnog vremena volim crtati digitalne štambilje. Neke moje radove možete vidjeti nablogu i FB stranici, a digitalne crteže u Squigglefly trgovini.
ki podarja še eno lepo nagrado:

 
Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji
ter se nam pridružite s svojo voščilnico!

16 komentarjev:

  1. Lepa voščilnica v lepih barvah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepe čestitke si napravila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, tvoj komplet voščilnic mi je čudovit! Barve so prekrasne in zelo mi je všeč, kako si uporabila robno šablono z washi trakcem in napisom! Pa pisanica super izpade na izrezanem jajcu. Čisto ste me navdušile s temi embosiranimi mojstrovinami... upam, da se vam pridružim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da ti ne zmanjka idej za velikonocne voscilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Polna idej, kot vedno in to dobrih velikonočnih idej. Me pa veseli, da bo ta izziv malo "lažji" (pri prejšnjem sem pregorela na celi črti). čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne barve in washi lepo popestri in paše k Tininim šablonam.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja super si uporabila washi in pa jajček je zelo lep. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Luškano in super barvne kombinacije! Sploh pa kombinacija črt in pikic hkrati me je sezula v pozitivnem smislu. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prava lepotička je tale tvoja velikonočna voščilnica. Posebej všeč pa mi je črtasto - pikasti detajl :-) Odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo paše štampiljka na Tinino šablono, in čist dobro izgleda tudi brez embosiranja :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Idej ti ne zmanjka, lepe pisane voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa je ta emosirna srajča in všeč mi je vzorček na pirhu :)...pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa in tako pisana- vesela ;) lepe praznike ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoji pirhi so čudoviti. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.