nedelja, 6. april 2014

Velikonočne I.

Pa se je začelo!
 Praznik je pred vrati in tukaj je prvi set velikonočnih voščilnic.
Pirh je izrezan s pomočjo šablone X Cut v obliki jajčka. Nato sem ga prerezala in spodnji del prilepila na 3D blazinice. Na spodnji del sem odtisnila napis "Vesela velika noč"; štampiljka je bila kupljena v Ustvarjalnem Dotiku.
 Kot dodatek pa drobne vejice in rožice s perlo.
 
Lepo sončno nedeljo vam želim :-))

15 komentarjev:

  1. Lepe pisane, pomladne!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. Pisana in simpatična,se že veselim kaj še pride
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo pisano, ta pravo za veliko noč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Aha, se pravi, da si lahko obetamo še kakšen posladek z voščilnicami , če si komaj začela z njimi. Super. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijoj, kako pridna si bila :-) Vidim, da si izdelala lep kupček teh lepotičk. Všeč mi je krasno pomladno pisano ozadje. Jajček pa je lepo okrašen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravo pomladno ozadje si ustvarila za svojo pisako. Lepa.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo lijepa čestitka.Prava proljetna.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, ja, sama sem v zaostanku in do velikonočnih še sploh nisem prišla. Ti pa si bila več kot pridna in izdelala čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja naredila si čudovito kolekcijo voščilnic...ozadje je pa nekaj posebnega, pozdravček Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni so vsec, ekr so take pomladne.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna kolekcija pirhov, jaz nisem izdelala še niti ene velikonočne, bo treba na delo! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.