sreda, 30. april 2014

CRAFT-alnica # 107 - Sladkajmo se

Prišli so praznični dnevi, ki bodo pravi balzam ...
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Tokratno temo "SLADKAJMO SE" je izbrala Janja.
Od Janje sem dobila že nekaj časa nazaj te "sladke" sličice in tokrat je bila prava priložnost, da jih uporabim. 12 različnih je in tokrat sem jih uporabila le 4. Voščilnice so zelo preproste. Za osnovo sem uporabila eko papir na katerega sem prilepila barvaste čipkaste prtičke. Kupila sem jih meseca marca na srečanju CRAFTalnice v Rayherju.
Napis "sladke" je del štampiljke iz Ustvarjalnega Dotika,
napis "želje" pa je izrez iz šablone Najlepšega Para
in voščilnice prijavljam na Izziv meseca aprila.
 
 
V mesecu aprilu je z nami že tretjič
Moje je ime Elizabeta Kushner. Živim u Hrvatskoj, uživam u prirodi, druženju s prijateljima, kraftanju, organiziranju radionica i ... Najviše volim izrađivati čestitke i raditi projekte za Do!ts magazin, a povremeno se okušam i u nekim malo drugačijim projektima. Ponekad izrađujem papire i štambiljiće, a kada imam ekstra slobodnog vremena volim crtati digitalne štambilje. Neke moje radove možete vidjeti nablogu i FB stranici, a digitalne crteže u Squigglefly trgovini.
 
ki podarja še eno lepo nagrado:
Digitalno štampiljko iz Squigglefly trgovine po izboru zmagovalke
 
Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji
ter se nam pridružite s svojo voščilnico!

 
Izkoristite praznične dni maximalno :-))

11 komentarjev:

  1. lepa četvorka ;) prav v vsaki barvi so čudovite ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot bi prišla v slaščičarno in se bi zelo težko odločila katero sladico bi odnesla domov :) Vse zgledajo zelo slaaadkooo...Njami :) Super izziv ste pripravile.
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, škoda da pazim pri hrani, drugače bi segla prav po vsaki sladici :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen izziv - sedaj se bom redila samo ob misli, kaj naj naredim za ta izziv. Tudi sama bi se težko odločila, katera slaščica mi je IN - vse voščilnice so super krasno pocukrane. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako so ljubke te sličice... in zelo mi je všeč napis sladke želje!!! Krasen komplet si naredila in super izziv imate!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super so na eko kartonu in s čipko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč so mi čipkasti prtički pod sladkimi dobrotami in spet si iznašla eno fajn kombinacijo za napis :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super so. Se mi zdi kot, da gledam meni kakšne prestižne kavarne. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč so mi te vintage slikice s tortami. Res sladka objava.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si uporabila krasne sličice :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.