četrtek, 17. april 2014

Novi digi papirji

Danes vam pri Bearly Mine Design predstvljamo dva nova seta digi papirjev: Summer Floral Delights in Fall Fancy.
 

Moji dve voščilnici sta nastali iz prvega, poletnega seta, jesenski pride na vrsto kasneje. Papir sem sprintala na željeno velikost in mu dodala samo čipko in tri vrtnice, izrezane s pomočjo šablone Marianne Design. Vrtnice sem senčila z blazinicami Versa Color.


Tukaj pa si lahko ogledate inspiracijsko objavo oz. predstavitev papirjev vseh članic ekipe in  seveda ne pozabite na izziv "POMLAD", ki še vedno traja.

10 komentarjev:

  1. Ijoj, kako lepo znaš okrasiti te prekrasne papirje! Jaz jih pa samo zbiram :-) Ampak, pride čas ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, kombinacija, papirja, izreza in čipke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, tudi ti si na čudovit način uporabila nove BMD papirčke. Vrtnice od Marianne Design si prav tako čudovito pobarvala in uporabila!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Papiri su divni. Vrlo lijepo si napravila čestitku. Sviđaju mi se ruže koje si stavila gore. Super izgleda.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Papirji so res nekaj posebnega...kot tvoja voščilnica, kjer si prav lepo vse skombinirala :) Lepe praznike ti želim in tvojim najdražjim, pozdravček Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep, romantičen papir in izrezane vrtnice lepo pristojijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Papir je res lep. Čestitko si super naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si kombinarala papirje in vrtnice.
    Lepe praznike ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravček po dolgem času. Krasen šopek in močne barve, kakršne so meni všeč!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo kombinacijo si ustvarila :) Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.