četrtek, 24. april 2014

Milk Coffee Challenge - Bright Colors

Spet smo tukaj za vas z novim izzivom in digi štampiljkami Milk Coffee. Tema za naslednjih 14 dni je "BISTRE BARVE". Ustvarite nekaj lepega in se nam pridružite na izzivu.
Moje barve so bistre v motivu, pri uporabi samega papirja pa ne, kajti imam samo take, temnejše morske papirje. Za izdelavo voščilnice sem uporabila dizajnerski papir Lemonade
naredila sem jo po dani skici, ki sem jo zarotirala in jo prijavljam na izziv  pri Sketch Saturday. 
Digi štampiljka Lisbeth je pobarvana z Distress Inki. Kot dodatek pa dva stekelca od nakitkanja pod katerim sta dve jadrnici.

 
Bodite lepo :-))

17 komentarjev:

  1. Tale pa je prava cofotajoce morska. Prav disi po pocitnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Love it, Andreja! Your papers and embellishments are prefect for the image! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti nam pa res delaš lušte za morske kraje... :). Lepo si barvala in sestavila voščilnico!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita, dišeča po morju in poletju
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna, razigrana.Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ahh morje, kje je še to ... Krasna deklica, ki uživa ob čofotanju, me spominja na mojo Nino :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj,tale voščilnica me je kar odnesla v poletje.Komaj čakam počitnic.Super voščilnica.Krasno pobarvan motiv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako simpatično voščilnico si naredila. Čudovita je. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Iii, morje! Ko tole gledam, si še bolj zaželim poletja in čofotanja :-) Voščilnica je čudovita. Krasne detajle si uporabila. Deklica pa je zelo lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja dečva že veselo čofota po morju (jaz bom pa jutri, sicer bolj previdno, kot tvoja punca, ker ima morje samo 15 stopinj). Pobarvala si pa spet krasno. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. Si kar v živo predstavljam takšnle čof čof!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super morska deklica, ki nam dela lušte po teoplih dneh.
    Ideja s kamečki mi je zelo všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja...tvoji deklici pa se z veseljem pridruzim pri cofotanju...Hvala, ker nam delaš lušte po morju :))...Voščilnica pa je zelo lepa!
    Prijeten petek ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  14. This is such a fun card! Thank you for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

    Hugs, Vannessa
    Sketch Saturday DT

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.