sreda, 28. oktober 2015

CRAFT-alnica # 146 - SOŽALNICE


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv kakršnega še nismo imeli. Bliža se dan spomina na mrtve, zato se tokratni izziv imenuje "SOŽALNICE". Izdelati moramo izdelek s katerim izrekamo sožalje, saj je žal tudi to del življenja.  

Kar nekaj jih je nastalo v mojem značilnem preprostem stilu za sožalnice. Prve so z ozadjem v "smušing" tehniki, pri drugih sem uporabila pri prvi izrezane rožice, tretja pa je čista bela in črna kombinacija.




 
V mesecu oktobru je z nami spletna trgovina

Pokukajte tudi k Lili in naši novi gostji MOJCI
ter se nam pridružite s svojim izdelkom.

9 komentarjev:

  1. Imaš povsem prav, da je tudi to del življenja in da pridejo časi, ko je treba kakšno naredit, vendar mi vseeno gredo težko od rok. Verjetno zaradi barv. Ti si tole odlično naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Andreja, zelo lepo si ustvarjala na žalostno temo.
    Hvala, ti za tisto ki si jo namenila meni v žalostnih trenutkih.
    Hvala, ker si!

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, čudoviti izdelki vsi po vrsti. Kot že rečeno, žal je del življenja tudi to in moramo sprejeti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se spopadla s tematiko, ki nikomur ne gre gladko izpod prstov. Tvoje CAS sožalnice so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi takšne so potrebne, saj je tudi to del našega življenja. Lepe in preproste.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pišem komentarje za nazaj in kakšna ironija...ravnokar sem brala Lilino objavo....in po vsem tem naj še kdo reče, da so sožalnice "lepe", ja če jih delaš in ne sprejemaš..Res bo tale izziv dal grenak priokus ampak žal je res to del našega življenja in vsakdana.
    Tvoje so zanimive sploh to poigravanje z negativom. čao


    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe so vse, najbolj pa sta mi všeč prvi dve z zanimivim ozadjem.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.