nedelja, 4. oktober 2015

Praznovanje 70. letnice


Pa je praznovanje za nami. Naš ati je namreč v petek dopolnil 70 let in danes smo se imeli lepo. Seveda so nastala vabila s katerimi je svoje domače in prijatelje povabila na ta veseli dogodek.

Pa še mini darilce za petkov dan :-)
Tagec prijavljam v Galerijo meseca oktobra.


Lep začetek tedna vam želim :-))
 

13 komentarjev:

  1. Vse najboljše tvojemu atiju :-)) Naredila si čudovita vabila in darilo je prečudovito, mislim, da je bil ati zelo vesel ;-))
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. A fabulous collection, such a super invitation.
    Pauline
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Vabila so mi zelo všeč. Čudovito elegantna so in prav primerna za moškega. Tagec pa je prikupen sto na uro. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse dobro in lepo tvojemu očetu. Vabila so zelo lepa, prav tako tag. Fajn si se potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravo moško, lepo vabilo in lepo si tudi tole zavila. Pa buča iz prejpnje objave mi je tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušna vabila in tag na darilu. Kar pa je glavno, da ste se imeli lepo.
    Vse naj naj tvojemu očetu in predvsem zdravj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res si se potrudila in čudovito skobinirala, verjamem, da so bili navdušeni. In vse najboljše tvojemu atiju: :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Če je imel tvoj oče rojstni dan na petek in to 70 let....moja mami ga je tudi imela v petek(2.10) in to...ne boš verjela 70 let. Krasna vabila....da pa ne pozabim: VSE NAJBOLJŠE MU ŽELIM....čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo Mojca, ja potem sta rojena na isti dan.
      Čestitke tudi tvoji mami in želim ji predvsem zdravja, ker če je zdravje je tudi sreča in veselje :-))

      Izbriši
    2. Hvala lepa......starši pri 70 letih, me pa rosne mladenke:-))

      Izbriši
  9. Lepa moška vabila si izdelala za svojega očeta. Moja mami je praznovala včeraj, 77.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke očetu za lep jubilej in seveda tudi tebi za tako čudovita vabila. So čisto taprava moška in hkrati elegantna :)!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdaj si me spomnila na vabila ki sem jih ob takšnem jubileju naredila svojemu očetu. Lepo je ustvarjati za starše, tvoja vabila in darila so prelepa.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.