četrtek, 15. oktober 2015

Feeling Sketchy #131


Smo 15. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY

Naredila sem preprosto voščilnico z žepkom in v njem so voščila za novo leto. Napisi so iz čisto novega novoletnega seta iz Ustvarjalnega Dotika. 


 
Sponzor:

 
Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva :-))
 

8 komentarjev:

  1. Lepo si uporabila skico, dobro si se znašla. Meni se pa zdi kar težka.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo, vsaka želja na svojem listku...mamljiv izziv...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se tudi zdi skica težka, ti si se pa super znašla. Strašno všeč mi je žepek z zataknjenimi voščili, krasna ideja in izvedba. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna skica in kakšna voščilnica, sem si jo shranila, tako mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lep žepek z najlepšimi željami! :-) Skica je zelo zanimiva, tvoja intrpretacija pa vrhunska.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako domiselno si zataknila lepe žeje v žep. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uu luštkana ideja in lep žepek je nastal :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Postavitev z žepkom in zataknjenimi željami, mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.