sobota, 17. oktober 2015

Watercolor Smooshing


Priznam, da ste me okužile s "smušing" tehniko, saj se je že dobro razpasla po vaših blogih, začenši z Vladko. Kar nekaj videov sem si ogledala, najbolj pa me je prepričal video od Joyce N. Tehnika je res zelooo terapevtska in v trenutku pozabiš na vse okoli sebe :-))
Želela sem ustvariti nekaj okroglega za oktoberski izziv "krog" v Ustvarjalnem Dotiku in nastalo je tole:
Za packanje sem na vsaki voščilnici uporabila po 3 različne Distress Ink blazinice (kupljene so v Ustvarjalnem dotiku), napis pa sem predhodo embosirala z zlatim in rdečim prahom in zapekla z grelno pištolo. Tudi večje kaplje, ko sem delala smušing tehniko, sem posušila z grelno pištolo. Ni slabo za prvič .-)




 Bodite lepo :-))

9 komentarjev:

  1. Za prvič je vrhunsko. Kombinacija barv in embossiranega napisa je čudovita. Upam, da se tudi jaz nalezem tehnike. Še zbiram pogum. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, očitno je tudi tebe prijel virus packanja. Je fino, a ne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi, hi, kako lepo je, ko nas napadajo ustvarjalni virusi! :-)) Super je pogledati vedno nove vzorčke in barvne kombinacije po blogih. Tebi je vrhunsko uspelo. Obe voščilnici sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful projects! So fun and creative! Love the shimmery detail!

    OdgovoriIzbriši
  5. Packasto, barvito, prelivajoče - krasno in lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Najbolj zanimivo pri tej tehniki je to, da je vsaka packarija vedno in znova unikatna. Ne moreš zgrešiti ničesar, še barve, ki jih drugače ne bi dala skupaj, izpadejo fantastično. Všeč mi je tudi zato, ker si uporabila okroglo osnovo za voščilnice. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Aha, si torej tudi ti okužena ;)
    Krasno si kombinirala barve in ker so okrogle voščilnice so precej odštekane.

    OdgovoriIzbriši
  8. Je virus prispel tudi do tebe, kaj? :) Lepo si se poigravala in ta tehnika res dopušča različne variacije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav uživam, ko gledam, kako se smušing virus širi po naših blogih :)) Super, da si se tudi ti lotila te tehnike, fajn ti je uspelo! Pa hvala za filmček, tega še nisem videla.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.