četrtek, 1. oktober 2015

Feeling Sketchy #130


Smo 1. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

 Za ozadje sem uporabila enak dizajnerski papir na obeh voščilnicah. Šablona je Spellbinders.
 

Napis "Vse najboljše za rojstni dan" je od Najlepšega Para, zato voščilnici prijavljam v Galerijo meseca oktobra.

 

 
Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva :-))

6 komentarjev:

  1. joj, kako so lepe vse po vrsti ...skica pa super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe barvni kombinaciji sta mi zelo všeč. Krasno si sledila skici.:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni sta in fajn si skombinirala papir ter dodatke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Shabby Chic izpadejo in to mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri teh mi je pa najbolj všeč, da si uporabila cajteng papir....dobro izpade, nekaj posebnega....kadarkoli vidim kakšno voščilnico, na kateri je časopis, si vedno rečem, naslednja bo tudi moja kombinirana z njim, .... vedno pozabim nanj. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je tudi časopisni papir padev v uč - tako dobiš tisti vintage pridih, ki da piko na i celoti. Super voščilnice :).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.