nedelja, 2. april 2017

Feeling Sketchy #166


Bili smo 1. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

 Naredila sem preprosto voščilnico na zelo luštno skico. Dizajnerski papirji so MicheleRDesign, napis "Z najlepšimi željami" pa je Vladkina štampiljka.


Skica je res zelo luštna, zato se nam pridružite na našem izzivu.

Sama pa priznam, da sem nanj čisto pozabila, saj so me priprave na srečanje CRAFTalnice čisto prevzele ... objava pa sledi zvečer :-))

6 komentarjev:

  1. Luštna postavitev. Barve so me pa čisto navdušile. Samo, da je malo roza zraven, pa takoj zbudiš mojo pozornost ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je,krasnih barv in lepi papirji! Pa tudi skica mi je luštna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit papir si uporabila in lepo dopolnila z rožami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen papir si uporabila. Tudi rožice so prelepe. :-) Lušna skica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna in zaradi barv me kar odnese na kakšno sivkino polje :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.