sobota, 22. april 2017

Christmas Card Throwdown: April - Techniaue (Remind)


Dočakali smo sončno soboto in danes imam za vas opomnik v kolikor še niste naredile praznične voščilnice na temo tega tedna: "SHAKER" oz. po naše "tresočka".
 Tokrat sem naredila ploščato tresočko in nisem uporabila blazinic 3D. Lepila sem kar z obojestranskim lepilom in zgornjo folijo izrezala iz pvc mapice. Tresočka je nastala hitro in enostavno. 
Napis "naj praznično veselje objame vse dni novega leta" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca aprila.


Še imate čas, da se nam pridružite na izzivu :-))

7 komentarjev:

  1. Čudovita je! Pa se nič ne zatikajo koščki? Moram poskusit še eno ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa tresočka. Všeč mi je napis, ki si ga 'skrila' v okence.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč, meni tresočke ne ležijo preveč in sem vedno "pod stresom" pri izdelavi ravno zaradi 3D. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita....do zadnje pikice v tresočki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita tresočka, tudi prva z jelenčkoma je bila takšna. Jaz pa ..zamujam, ampak imam pripravljeno, ne bom vas spustila <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.