petek, 28. april 2017

Scrapping4Fun #89 - INSW - Anything Goes


Dočakali smo nov izziv pri Scrapping4Fun in tokrat se imenuje "KARKOLI" in sicer zato ker prihaja teden ustvarjalnosti "International Scrapbooking week". Torej lahko ustvarite karkoli vam srce poželi. Jaz sem naredila poletno voščilnico.
 Sponzorjevo digi štampiljko sem pobarvala s pomočjo Distress Ink blazinic. Ozadje sem sprintala. Surfa pa sem izrezala ročno. 

Je pa to moj zadnji DT nastop tukaj. Enostavno mi barvanje digi štampiljk ne gre dobro od rok in tako za barvanje porabim preveč dragocenega časa. Raje barvam prave štampiljke, npr. LOTV, katere obožujem in na katere kar malce pozabim.
Skratka, pokukajte k nam in se nam pridružite na izzivu :-))

Sponzor:

9 komentarjev:

  1. Luštna. Te pa razumem tole z digi štampiljkami. Jaz imam težavo, ker nimam pravega printerja, da bi jih natisnila na kvaliteten papir za barvanje ... potem pa rezultat ni isti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, v bistvu je pri meni isto, printer je problem, potem pa še z vodo barvam in se mi včasih packa štampiljka :-))

      Izbriši
  2. Krasna voščilnica, s temle hipijevskim kombijem bi jo tudi jaz mahnila na morje. Po moje te bojo pri scrapping4fun pogrešala ampak te popolnoma razumem, tudi jaz ne maram digi štampilk, še klasične se težko spravim barvat.
    Draga moja najlepše stvari so neplanirane ;), res je bilo lepo presenečenje in mi je polepšalo dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako kot ti, se tudi sama izogibam digi štampiljk iz enakega razloga kot Keti in Lili. Ampak tale tvoja današnja je enkratna, ta kombi je top. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. kako je pa tale voščilnica fajn izpadla, fenomenalna je.
    glede digijev sem pa tudi jaz vedno v precepu - tako kot so fajne glede njihovega oblikovanja in prilagajanja po lastnih željah, pa brez profi printerja, ki bi prebavljal akvarelni papir, ne gre. sem že enega laserja zaradi tega uničila, tako da zdaj ne upam več eksperimentirati in uporabljam navadni papir, tako da veliko matranja z barvanjem v primerjavi s klasičnimi štampiljkami, pa že tistih ne barvam dobro. aja, lotv ima trenutno neko hudo akcijo, poglej, če ti še kaj manjka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ha ha Tina, če mi še kaj manjka ... vedno kaj manjka in verjamem, da bi spet kaj našla. Hvala, ampak za enkrat moram uporabit še ne uporabljene :-))

      Izbriši
  5. Zelo luštna voščilnica je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, Andrew?
    Beautiful work, I like the holiday style sheet
    Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi Andreja, thank you for your beautiful DT Creation.
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.