nedelja, 30. april 2017

{Sizzix} Mixed Media


S pomočjo SIZZIXovih šablon je nastala ena elegantna voščilnica.
Za izrez vijugic sem uporabila šablono Mixed Media #2.
Na voščilnico sem dodala tudi SIZZIXove zelene vejice in bogate rožice.
Vejice sem najprej izrezala iz zelenega kartona, nato sem jih senčila z blazinicami v zeleni barvi in na koncu vse skupaj še hitro poštempljala z belo blazinico, ki je pustila pikčast vzorček. V vogal voščilnice sem odtisnila še napis "Vse najboljše."


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:







8 komentarjev:

  1. vau, tole je pa tako lepo, perfektna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je. Jaz imam tudi tale šablone že nekaj časa, pa tegale izrezka po moje še nisem uporabila na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. A gorgeous mixed media project Andreja. Loving the flower spray.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele vijugice so res lepe in elegantne. Krasno si jih dopolnila z rožami in vejicami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, tile izrezi so res tako lepi. Lepo si uporabila šablono. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe vijugice, ki si jim videz dopolnila s cvetjem.

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako je lepa, to ozadje z vijugicami je krasno.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.