sobota, 15. april 2017

Feeling Sketchy #167


Danes smo 15. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

Takole sem si jaz zamislila realizirano skico s kvadratki. Vanje sem zapisala besedo LOVE. Črke so izrezane iz SIZZIXove šablone Brush Capital Alphabet. Za ozadje sem uporabila dizajnerski papir Marianne Design. 


Skica je zelo luštna, zato se nam pridružite na našem izzivu.

6 komentarjev:

  1. Andreja, tale skica je pa res krasna! in tvoja izpeljava tudi...vsekakor se bom pridružila :-)
    Veliko ljubezni v prihodnjih dneh ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaa, velike črke. Super so. Tale skica je pa res luštna. Zelo mi je všeč toja izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si skico prelila v svojo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja s črkami in krasen papir.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je luštna in všeč mi je postavitev!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.