sobota, 28. januar 2012

Da se mal považim ...

... da sem bila danes na delavnici polstenja :-))
Bilo je zelo prijetno, ni mi žal, zelooo sem vesela, da sem se udeležila, ker sem prvotno oklevala ali bi ali ne bi ali bi ...  Bila sem v prijetni družbi treh deklet: naša mentorica Vesna, slikarka Meti in bloggerka Tanja. Lepo smo se imele v Metinem ateljeju, ki izžareva pravo pisano in toplo domačnost. Učile smo se predvsem suhega, poskusile pa smo tudi mokro filcati kroglice, ki jih lahko uporabimo za nakit. Za prvič sem z izdelki zelo zadovoljna. Najbolj pa mi je všeč jagodka :-))
 suho polstene kroglice
 suho polstena broška "Cvetoč travnik"
 suho polsten obesek "Sladka jagoda"
 suho polsten srček (nedokončan)
mokro polstene kroglice
naši izdelki na kupu

12 komentarjev:

  1. Je že prav, da se považiš, ko pa ti je šlo očitno dobro od rok. Verjamem,d a gre za kombinacijo dobre mentorice, super družbe in tvoje nadarjenost. Luštni izdelki in verjamem, da jih bo še več.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi se tudi važila, če bi tole znala. Frajerka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je bilo pa zelo produktivno :). Jagodka je res super, vse ostalo pa tudi nič ne zaostaja. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super!!
    Mi je bilo v veliko veselje delati z vami tremi :)
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite stvari si nafilcala in sigurno je bila delavnica poučna. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je tole, za začetek pa sploh. Meni je najbolj simpatičen skrček, ker je tako luštno bunkasto okrogel...:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Delavnica je bila res fina, še najbolj fino, pa je bilo virtualni osebi dodati obraz in glas. Andreja lepo, da sva se spoznali tudi v živo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično, da si se je udeležila in pridobila novo znanje, zelo lušno si tole naredila. To je še eno področje, ki me zelo zanima, pa si ne vzamem časa zanj.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako fino!! Polstenje je tako čudovita reč in spet punuja neskončne možnosti!! Čudovite stvari si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  10. Filc je tudi ena zelo mamljiva reč. Ko ga odkriješ najdeš še 1001 kombinacijo z njim. Luštni izdelki, upam, da jih bo še več. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Bilo mi je lepo...poklepetati in ustvariti mehke stvari.....Hvala...:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Iiiii kako ljubki izdelki so nastali in povej a ni fajn crkljat mikanko v rokah z dišečim milom ... super, da si se odločila za delavnico ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.