sreda, 18. januar 2012

Štrikanje

Ponovni začetki pletenja :-))
Pletla nisem že zelo zelo dolgo, ampak tega ne pozabiš. Spomnim se, da sem vedno rada delala barvne vzorce; bolj ko je bilo za šteti, bolj všeč mi je bilo. Tudi kitke so mi bile zelo pri srcu. Vrhunec pletenja je bil začetek srednje šole.
Danes sem se vendarle opogumila in odšla k moji mami na inštrukcije za novi izdelek. Kaj bo to naj ostane še skrivnost! Lahko pa ugibate :-))
Bodite lepo!

9 komentarjev:

  1. mene tko na ene copatke spominja :) mogoče zaradi nežne barve. Karkoli bo, super je, da si se spet lotila. Se mi zdi, da ročna dela spet pridobivajo na vrednosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko bo končan, bo prav gotovo nosila tale izdelek majhna deklica :)). Lepo je znova obuditi staro znanje, copatki so tako luštni za delat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj otroškega bo :) In vem, da bo lepo. Fajn, ker si obudila, kar si nekoč že počela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izdelek diši po mikenih copatkih in jupiiiiiiiii zate, da si spet vzela v roke pletilke, verjamem, da te bo čisto prevzelo in jih boš znova in znova jemala v roke ...

    Sem vesela zate veš ...

    Vse dobro ...

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Andreja, naslednja pa je kvačka, ki si jo želiš ujeti v svoje roke in med prejo :)) Tole tudi mene spominja na kakšne copatke. Zgleda nas je kar nekaj v tem :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast, baš si vrijedna! Jedva čekam vidjeti što ćeš napraviti, što god bude bit će prelijepo, sigurna sam:)

    Pozdravček:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem skoraj sigurna, da bodo tole copatki za eno malo deklico...:):) Bravo za pogum.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zagotovo majhni copatki za prikupno dojenčico.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.