petek, 20. januar 2012

Naj vrtnice govorijo

Tokrat malo drugače: "kot nekega poletnega dne".

Tokrat sem uporabila slike vrtnic iz lanskoletnega Hoferjevega koledarja, ki sem ga kupila prav s tem namenom, da jih enkrat vkombiniram v čestitko. Koledar je tedenski, tako da bo lahko nastalo še veliko takih in podobnih. Za sliko pa je bogat izrez Spellbinder šablone, ki me je mikal že kar nekaj časa in končno je moja last.
Obogati sliko, kajne :-))
Lep petkov večer vam želim :-))

7 komentarjev:

  1. Zelo so lepe, prvi dve pa mi delujeta čisto 3D.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno su prekrasne ove čestitke, znam da se ponavljam sa komentarima ali tako je! :)

    Ugodan vikend ti želim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse se da dobro porabiti in te vrtnice si vsekakor zaslužijo glavno mesto na čestitkah. Lepo si dopolnila s trakovi in tem res lepim izrezom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu prekrasno, vrtnice in okvir naredi res čisto posebne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrtnice so zelo lepe, čudovit okvirček pa jih še dodatno obogati. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. meni so prav pridišale tele vrtnice :) ena po jagodi, ena po limoni, ena po višnji...mmmm...

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo čudovito! tele vrtinice gledajo kar ven iz voščilnic tako so realistične.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.