ponedeljek, 1. junij 2015

Feeling Sketchy #122


Smo 1. v mesecu in čas je za novo skico pri Feeling Sketchy:
Za tokratni izziv sem uporabila digi štampiljko A Day for Daisies in damo pobarvala z Distress Inki. Uporabila sem 3 različne papirje Lemonade. Venček sem naredila s šablono Die-namics.
Ste kdaj pomislile, da bi uporabile napis, ki ga dobite ob kupljeni štampiljki. No, jaz sem tokrat to storila in prav lepo izpade. Napis "Naj ti zdravje drži, sreča blesti, ljubezen cveti, saj v tvojem je letu, svet rojeval le dobre ljudi." je Mavelu.  
 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Come and Get It - Distress It
Challenge Up your Life - Digital stamp
Jo scrap Shack - Anything Goes
Crafty Catz - Spring Time
A Day for Daisies - 3 Patternet Papers

 
Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva :-))
 

10 komentarjev:

  1. Ta je dobra, na kraj pameti mi ne pade, da bi uporabila to folijo z napisom...zakaj pa ne, pa še dobro pride. Pametna in šparovna punca. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Uporaba napisa od štampiljke mi res nebi padla na pamet. Celotno voščilnico si fantastično sombinirala po skici :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla s tem napisom. Grem takoj pobrskam, kam sem spravila svoje. :-))) Skica je zelo zanimiva in ti si jo čudovito interpretirala. Dama je zelo lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  4. a lovely image, she is pretty, thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope to see you again
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštkana voščilnilca in zanimiva uporaba odtisa od štampiljke .-).Hvala, da si se pridružila našemu izzivu na Come and get it izzivu....srečno pri žrebu. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo to z napisom si velja zapomniti :). Lepa voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a lovely card and image thanks for sharing at Crafty Catz this week and good luck

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful. TFS and joining at Jo's this week for Funday Friday

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a lovely card, love that image, so sweet. Thanks for joining us in our Funday Friday challenge this week!
    Hugs,
    Jo
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.