nedelja, 7. junij 2015

Friday Sketch #96


Pozdravljeni ljubitelji skic :-))
Spet smo tukaj za vas z novo skico
Za izdelavo voščilnice sem uporabila sponzorjevo digi štampiljko in jo pobarvala z Distress Inki. Napis "vse najboljše" je sprintan. Kot dodatek pa svečke iz šablone Cottage Cutz in rožice.
 
 
Pridružite se nam na izzivu :-))
 
 

10 komentarjev:

  1. Lepa postavitev voščilnice. Motivček si izredno lepo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super simpatična je tale deklica in prelepo pobarvana. :-) Krasen izbor papirčkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si ustvarjala tudi v času moje odsotnosti. Vidim, da te vročina prav nič ni utrudila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdaj mi je jasno, zakaj so tako lepi pasteli modre barve??? Ker ti je švic tekel na voščilnico in se ti barva tako lepo preliva!!!!! Krasna je, meni pa od vročine pada švic na možgane in potem klatim take traparije!!!!! Res je lepa, predvsem pa zato, ker si dodala mini roza barvo, toliko da poživi vse skupaj. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-)) Mojca, kako rada te berem .. prav nasmejala si me :-))
      Kje švicaš doma ali na morju?

      Izbriši
  5. Všeč mi je postavitev voščilnice in lepe barve na njej. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovitei papriji in barvni nabor. Deklica pa je tako cart, da je joj :).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.