torek, 30. junij 2015

GDT - Cardz 4 Guyz #77 - Something beginning with B


Zadnji nastop kot gostja meseca junija pri Cardz 4 Guyz, izzivu za voščilnice in ostale papirnate izdelke namenjene moškim vseh starosti.
Tokratna tema je "nekaj na črko B"
(seveda v angleščini: Boat and a little Blue)
Tokrat sem naredila preprosto voščilnico, ker se mi je porodila ideja, da bi naredila "tisto" ladico, ki smo jih delali v otroških letih, ko smo jih spuščali po potočku. Jo še znate? Jaz priznam, da ne! Pomagala mi jo je narediti kar mami :-)) Uporabila sem digi papir Authentique. Napis "Pluj mirno, hodi s trdnim korakom in glej s srcem!" je Vladkin.


Thanks Cardz 4 Guyz for June GDT :-))

9 komentarjev:

  1. Super je! Odličen dizajn, barve in super origami ladjica. :-D xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, hi, takoj sem opazila ladjico. :-)) Jaz jo še znam narediti. Treniram na sestankih v službi, ko se navelilčam risati rožice. :-) Pa nikomur ne povej... Čudovito si skombinirala modre papirčke, ladjico, rjavo osnovo in napis. Prva liga! :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Priznam, da ne bi znala več narediti te papirnate ladjice in super je izpadla na tejle voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična moška voščilnica, barvno usklajena in ladjico, ki bo preplula vsa svetovna morja:)) Znam jo narediti (sem še tista generacija ko smo jih delali dnevno), ampak na misel ob pravem trenutku mi pa sigurno ne bi prišla.Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna in zabavna je! Laadjico pa še znam...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. odlična ideja z ladljico, jaz je že ne znam več narediti, ampak bom morala to spet hitro osvojiti, ker me otroci že priganjajo. napis mi je pa vsakič všeč, ko ga kje vidim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna morska voščilnica s tole ladjico.Sem takoj preverila, če še znam narediti ladjico, in sem ugotovila, da ne.

    OdgovoriIzbriši
  8. voščilnica prav kliče po pakirnaju na morje ;). Si mi dala prav izziv s tole ladjico. Pustim komentar in se je lotim, da vidim če še znam - je res nisem delala že 100 let :P.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.