sreda, 11. november 2015

CRAFT-alnica # 147 - MARTINOVO


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv.
Danes je martinovo in tudi tokratni izziv se imenuje MARTINOVO. Izdelati moramo moško voščilnico in se čimbolj približati dani besedi, saj je martinovo praznik vina in vsega kar sodi zraven.
 Tokrat me je pri ustvarjanju zaneslo tudi malce drugam. Nisem samo papirčkala, ampak naredila grozdje malce drugače. Včasih sem zelo veliko križkala, potem pa sem odkrila bloggerski svet in na veliko začela izdelovati voščilnice. Ko sem iskala idejo kaj narediti za ta izziv, sem naletela na tale čudovit grozd in se po dolgem času lotila štikanja. Napis "Vse najboljše za tvoj rojstni dan" je iz Ustvarjalnega Dotika, številka 50 pa od Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca novembra.


V mesecu novembru je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k Lili in naši novemberski gostji Heleni
ter se nam pridružite s svojim izdelkom.

14 komentarjev:

  1. Čudovit grozd je in lepo si ga vkomponirala na voščilnico. Pa na zdravje! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, tvoja voščilnica je nekaj posebnega.
    Spomnila si me, da sem tudi sama včasih kar precej križkala.
    Zelo lep grozd in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kolk super.
    Ko sem videla križce, sem najprej pomislila, da sem spet pri Mojci na blogu.
    Super, da si se jih lotila.
    Lepo temo ste izbrale tokrat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica. Lep grozd si na križkala.

    OdgovoriIzbriši
  5. "O ti hudimana, ja fino no", Mojca pa z dolgim nosom, ker si bo morala zmislit kaj drugega...:-)).Sem prav vesela, da si se lotila še kakšne druge "tehnike"...prav paše, a ne?
    Krasno križčkanje in upam, da se še kdaj lotiš kaj takega....če pa rabiš kakšen mušter na kakšno temo....samo reci, upam, da ti bom lahko ustregla. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca :-))
      Ne rabiš si zamislit kaj drugega, komot narediš grozdek. Ja, paše še kaj drugega, samo kaj ko je dan prekratek, papirčkanje pa na prvem mestu .-)

      Izbriši
  6. Ko si rekla, da se boš morala nekaj drugega spomnit, mi tudi na kraj pameti ni padlo, da boš križkala. Super si tole naredila, res fantastična voščilnica za Abrahama.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja s križkanjem oz. štikanjem. Lušten motivček grozda, ki se mu lepo podata tudi napis in ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako zelo lepo si nakrižkala grozd! Čudovita moška voščilnica je nastala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo križkanje in super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, voščilnica je res krasna. Dobro temo sta izbrali. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit grozd,lepo sestavljena...prava Martinova!

    OdgovoriIzbriši
  12. Občudujem tvoj krasno naštikani motiv...res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. O Andreja, tole pa je bilo dela. Krasna je! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.