sreda, 4. november 2015

spet Orhideje


Po naročilu so nastale nove voščilnice z belimi orhidejami in ciklamno obarvano sredinoUporabila sem štampiljko in šablono Najlepšega Para. In različen napise "Vse najboljše".







Voščilnice lepim v Galerijo meseca novembra.

15 komentarjev:

  1. Vse so lepe, a najboljša je tista, ko gleda številka čez rob ovala. Fenomenalna domislica in krasna izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, rožice... in to zelo lepe rožice. Meni je najlepša prva. Čudovita barvna kombinacija prepletanja zelenih in rožnatih odtenkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, te orhideje so mi pa tako zelo všeč. Najlepša pa je prva voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse tri so zelo lepe, moj srček pa hitreje bije ob pogledu na prvo. .-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, kako zelo so mi všeč vse tri. Neverjetno kako zelo lepe so bele orhideje s pobarvanim le pestičem...

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe orhideje in krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite orhideje in prelepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe so in te bele orhideje res lepo pridejo do izraza!

    OdgovoriIzbriši
  9. Orhideje dajo vsem piko na i. Lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse so čudovite, vsaka po svoje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nič prva in nič druga...obe sta zelo lepi in poglej vraga, sploh se ni potrebno matrat, da pobarvamo cel cvet orhideje ampak samo pestič...krasno deluje. čao

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna serija, vsaka po svoje in hvala za idejo "pobarvati" le pestič. L.p.P

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.