sobota, 21. november 2015

Praznične III.


Vremenu primerno je nastala nova serija prazničnih voščilnic ..... belina vsepovsod in zasnežene smreke. 
Seveda sem si ogledala tudi zadnji video prazničnega ustvarjanja pri Najlepšem Paru, katerega je pripravila Vladka in priznam, da me je zelo navdušila s svojim packanjem z belo tempero :-)) Ja in lotila sem se tudi jaz in nastalo je tole ... ni tako slabo, kajne. 
Na belo osnovo za voščilnice sem najprej naredila smušing tehniko s svetlo modro Distress Ink blazinico. Nato sem eko papir popackala z belo tempero. Iz njega sem izrezala balonček iz šablone Spellbinders ter kasneje scefrala robove. Iz belega šeleshamerja sem izrezala male smrečice Marianne Design in jih pustila čisto bele, saj jih je sneg popolnoma prekril. Rdeč dodatek po nasvetu Vladke je pri meni trak s pentljo. In se napis "želimo vam zasnežene praznike" od Mavelu.

12 komentarjev:

  1. Vidi se, da te je navdihnilo včerajšnje sneženje. Lepe in čisto zimske.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne ni slabo in res se premalo poslužujemo bele tempere, ki je zanimiva v vseh letnih časih. Všeč mi je, da si vso snežno pravljico postavila v novoletno bunkico. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. ČUDOVITO!!! To barvno kombinacijo jaz letos naravnost obožujem. nekaj podobnega sem jaz že septembra naredila a so mi te tvoje dosti bolj všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ČUDOVITA JE! kako lepi motiv smrečic me kar prsti zasrbijo :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita barvna kombinacija....tudi meni je to leto in

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene letos modrina prav lovi, vidim da je všeč tudi ostalim, kar me veseli. Čudovita zimska idila je prav čarobna na tvoji voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pridna učenka si bila. :-)) Všeč mi je tvoje pacanje z belo tempero in zimska idila. Čudovito serijo prazničnih voščilnic si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav posrečeno kuka tale smreka iz odprtine in lepo si prikazala snežno pokrajino. Dodatek rdečega je pika na i :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi tvoja "napackana" voščilnica je super in ustvarila si lepo zimsko pokrajino. Sicer pa si sedaj imela naravo, ki ti je pozirala:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super voščilnice. Všeč mi je kombinacija barv... rdeča zelo lepo zaokroži celoto.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.