sobota, 4. januar 2020

52 Christmas Card Throwdown: January - Sketch


Prav lep sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown in spet bomo lahko skupaj ustvarjale praznične voščilnice in si s tem prihranile več časa v decembru, ko bodo le te že narejene in pripravljene za pošiljanje. Tedenski izzivi si bodo sledili v zaporedju kot do sedaj, najprej skica, nato barve, za tem tematika in na koncu tehnični izziv. Mesec januar je moj in izbrala sem spodnjo skico, moja voščilnica pa izgleda takole:
 Za prvi letošnji izziv sem malo reciklirala, in sicer vse smrečice, tudi tista izrezana, so bile izrezane iz starih voščilnic.
 Napis "veliko nam daje čas, ki prihaja, če le imamo oči, da to opazimo, srce, da to vzljubimo in roko, da to stisnemo k sebi." je štampiljka Ustvarjalnega Dotika, zato voščilnico lepim v Idejnik meseca januarja.


Lepo vabljene na naš izziv po skici:

5 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica. Lepo si reciklirala. Še posebej mi je v oči padel trak z božičnimi zvezdami. Kako lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. que c'est chou Andreja, j'aime cette jolie foret de sapins si joliment décoré, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja za reciklažo. Všečna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. I love all your trees, this is such a pretty card!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je Andreja! Zelo lepo si vključila naš napis :) Hvala za sodelovanje v našem idejniku. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.