petek, 24. januar 2020

{Sizzix} Love Birds


Tole SIZZIXovo šablono, vam vsaj uradno, še nisem pokazala, čeprav sem simpatične zaljubljene papige že uporabila. Včeraj sem spet ustvarjala z njimi in naredila eno zaljubljeno voščilnico in tako uporabila šablono Love Birds Shadow Box.
 Prav simpatični sta ti dve papigi, sama voščilnica pa zelo nežna, kot mora biti ..... Uporabila sem papirje iz Tedija. Napis "ljubezen nikoli ne mine" sem sprintala. 


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:







3 komentarji:

  1. Ooo se že pripravljaš na pomlad ?? Lepa šablonca in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja: Your love birds are lovely! Great color combination, patterns, and the sketch layout!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, kako prikupni papigi, in srčke imata namsto tačič! krasna voščilnica v lepih barvah.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.