četrtek, 30. januar 2020

{Sizzix} Botanical samples


Voščilnici sta nastali za nov FB izziv Ustvarjamo s Sizzix, potem sem pa včeraj dobila novo pošiljko in tako bom izziv naredila nekaj novega, ti dve pa pokažem kar sedaj :-))  
V bistvu sta zelo preprosti. Iz osnove sem izrezala SIZZIXovi šabloni Botanical Bookmarks in na zunanjo ter del notranje dodala dizajnerski papir MintayByKarola.
Za sprednji del sem izrezala še dva metulja in napis "smile".

 Napis " danes je tvoj dan " je štampiljka Najlepšega Para.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:










3 komentarji:

  1. Vau, prekrasni sta, super dizajn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo, krasno si umestila čipki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kolk sta lepi. Barvna kombinacija in ta čudovit papir je čisto v moje stilu. Idejo z uporabo Botanical Bookmarks si pa zagotovo "sposodim". Čudoviti sta.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.