sreda, 11. marec 2020

CRAFT-alnica #256 - SKICA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratna tema se imenuje "SKICA".  Narediti je potrebno voščilnico po spodnji skici, ki je nastala točo pred 10 leti in tako v mesecu marcu naša CRAFT-alnica praznuje prvo desetletje. 
Vesela sem, da sem del te zgodbe že celih 7 pravljičnih let :-)))
Za ozadje sem uporabila papir LemonCraft.
Vsi izrezi so SIZZIX: pokončni sredinski izrez Wild Thing, venček Spring Foliage in metulji Butterflies. Prečna zgornja črta je Washi trak.
Na sredini sem dodala napis "vse najboljše za rojstni dan."


Skica izpred desetih let
in "prepoznaven" ptiček, ki je postal moj logo :-))


V mesecu marcu je z nami spletna trgovina




Pokukajte tudi k Gogi in Andreji, naši marčevski gostji Majdi ter posebnim gostjam meseca in se nam pridružite s svojim izdelkom.

9 komentarjev:

  1. Zelo lepa cvetoča voščilnica za okroglo praznovanje. Tudi tista iz prvega izziva je lepa. Vse čestitke za dolg "delovni" staž pri Craftalnici. Pa še na mnoga ustvarjalna leta!

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, prav praznično barvito in bogato voščilnico si ustvarila! Hvala, ker tako dobro skrbiš za CRAFT-alnico! Prav zares imam srečo, da sta me z Gogo povabili k sodelovanju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si se lotila stare skice. Spomnem se tvoje voščilnice z ptičico <3.
    Kako hito bežijo leta v najboljši družbi. Hvala, ker si. Hvala, ker delamo skupaj nekaj najlepšega in nepozabnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kako krasno si ustvarjala po skici izpred 10 let. Fantastična voščilnica. Pa še na mnogo let in izzivov...

    OdgovoriIzbriši
  5. Rožnato pisana interpretacija skice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cvetoče obeležje obletnice je čudovito in naj se ti pravljična leta množijo. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito pisana in sestavljena voščilnica. Ta tvoj ptiček mi je pa še vedno tako čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem tudi sama opazila, da od takrat izhaja tvoj prepoznavni logo. Torej te je ta skica zaznamovala vsa ta leta. Prav zabavno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno voščilnico si naredila. Všeč mi je, da si krog oblikovala iz cvetov. super! Lp, Tina

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.