sobota, 14. marec 2020

{Sizzix} Floral Layers


Punce v PAPIRČKARICAH so marčevski izziv poimenovale "BARVE" in moja voščilnica na njihovo barvno paleto (spodaj) izgleda takole:
 Potonike sem naredila s pomočjo SIZZIXove šablone Floral Layers in so izrezani iz kartonov Cardstock Sheets. Senčila sem z VersaColor blazinicami in uporabila osnove iz trgovine Darilnica Klavdija. Wahsi trak rada uporabljam in je tudi na tej voščilnici kot vidite :-))




♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:









4 komentarji:

  1. Andreja lepo si uporabila priporočene barve in naredila lepo voščilnico. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooooo ... kako zelo lepo.
    Ti pošiljam očaran pozdravček na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo čudovita voščilnica. Te šablone rožic so mi svetovne. Prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.