sreda, 4. marec 2020

The Male Room #131 - Team Colours


Čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje "BARVE EKIPE".
Jaz sem uporabila zeleno-bele barve Olimpije in naredila eno "relax" čestitko.
Belo osnovo sem spustila skozi Big Shota v teksturni plošči Butterfly Lattice Set in nato podrsala z zeleno "mowed lawn" Distress Oxide blaznico, pošpricala z vodo in sušila ter postopek ponovila. Bel tepih sem izrezala iz SIZZIXove šabone #662229-Stitched Circles. Tabure in naslonjač je tudi SIZZIXova šabona, in sicer set Urban Interiors. Dodala sem izrezan napis Najlepšega Para "srečno", zato voščilnici lepim v Galerijo meseca marca.
 
Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))



4 komentarji:

  1. To se pa že od zelo daleč vidi, da je delana za moške...relax!!!!:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole so pa čisto moje barve. Res sprostijo. Krasna voščilnica in hvala za opis postopka izdelave.

    OdgovoriIzbriši
  3. I love all the textures on your fun scene!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.